Path of Exile
Diskuze fóra
Nejnovější
Two hand Axe - skill...
Guild
Prosím o radu.(Ranger)
kralovna
instalace path of exile
Nejdiskutovanější
Žádná diskuze
Anketa
Jaké povolání vás nejvíc baví?

[122]
Marauder
17%
Marauder

[171]
Witch
24%
Witch

[136]
Ranger
19%
Ranger

[93]
Duelist
13%
Duelist

[98]
Templar
14%
Templar

[99]
Shadow
14%
Shadow

Hlasovalo: 719
Pro hlasování musíte být přihlášeni.


Archív anket
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Kdo je on-line
Hosté on-line: 2

Členové on-line: 0

Registrovaní členové: 2,337
Nejnovější člen: stistkoCze
Shoutbox
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

14.04.2019 23:15:23
ještě tu někdo existuje?

12.01.2017 22:30:40
nyx.cz hofyland.cz ::: jeste nekde to zije? cz+sk exajlu jsou stovky, ale tu su něni :

12.01.2017 22:28:24
mrtvo, co?

31.03.2016 20:19:53
To je velká škoda... a je někde CZ komunita okolo POE... rád bych položil pár dotazů a i nějaká rada

19.03.2016 10:29:15
Bohuzel uz nekolik let ne.

Path of Exile vychází 23.října 2013
Path of Exile
Trailer k vydání plné verze hry:


Path of Exile (Plná verze) 23.10.2013

Takže mám pro vás pár informací ohledně plné verze Path of Exile, která přinese kromě nového herního obsahu i nové změny. V následujících řádcích jsou informace vytažené z asi půl hodinového rozhovoru moderátora portálu Gamespot a Chrise Wilsona, hlavního vývojáře Path of Exile o plné verzi hry:


steamPrvní informaci, kterou si dovolím zmínit je, že hra 23.října vyjde i na STEAMu. Takže hráči, kteří si užívají tuto platformu, se můžou těšit na plnou podporu Steamu, aktualizace hry přes steam a i systém 'archievment', neboli možnost zobrazení dosažených úspěchů ve hře.
Jinak hra bude i nadále fungovat se současnou spouštěcí/aktualizovací aplikací bez nutnosti mít nainstalovaný Steam.

Plná verze hry rozšíří třetí Akt příběhu. Ti kteří již hráli Path of Exile ví, že příběh bety končí vstupem do lokace 'Scepter of God', což je luxusní věž uprostřed města, kde dle příběhu šlechtici trávily většinu času.
Do hry přibudou nové lokace/mapy jako samotný vnitřek již zmíněné věže, ale také knihovna(Library), archivy(Archives) a zahrady Impéria(Imperial Garden).

Hráči se konečně dočkají pořádného 'zakončení' příběhu a po zabití 'Piety' (současný boss na konci 3.aktu) je bude čekat nový Boss, který byl vidět v traileru na otevřenou betu Path of Exile a který stojí za vyhnáním postav na kontinent Wraeclast.
Tady se Chris zmínil, že doporučuje hráčům, aby na něj poprvé šli s novou postavou. Aby nepoužili svoji postavu na vysoké úrovni a vrátili se do 'normální' obtížnosti a šli proti němu, kde je boj nastaven pro postavy na mnohem nižší úrovni. Chris se zmínil, že tento finální souboj má opravdu unikátní mechanismy a byla by škoda, aby to hráči přeskočili tím, že ho zabijou velmi rychle se svými 'nabušenými' postavami s epickým vybavením.

Chris se také zmínil o tom, že toto nebude konec příběhu a že 4.Akt je současně ve vývoji, ale ještě bude nějakou dobu trvat než se o něm dozvíme nějaké další informace.


scion-picDalší novinkou je nová hratelná postava, zvaná 'Scion', což by se dalo přeložit jako ratolest/potomek. V příběhu je zasazená jako dcera zkorumpovaného šlechtice, která je společně s otatními postavami poslána do vyhnanství na Wraeclast.
Tato postava neni dostupná úplně ze začátku, hráč si ji musí nějakým způsobem odemknout, zatím nevíme jak. Hlavním důvodem je to, že hra za tuto postavu je o něco komplikovanější. 'Scion' totiž nemá žádnou specializaci (inteligenci, sílu, obratnost) a začíná v samotném středu stromu pasivních schopností, takže nabízí mnohem více možností pro přizpůsobení herního stylu. Ale také zvyšuje šanci, špatné volby schopností což může způsobit, že postava bude na vyšších úrovních nehratelná a proto je dostupná až po určité době, když má hráč více zkušeností s hrou.


Samozřejmě do hry přibudou nové schopnosti. Pokud jste viděli videko z rozhovoru(viz. výše), určitě jste si všimli první schopnosti 'Spectral Throw', kde postava vykouzlí kopii své zbraně a hodí ji na nepřítele. Tato schopnost je velmi unikátní, protože se počítá způsobené zranění samotné zbraně a lze k ní připojit další 'gemy', které podporují projektily. Jednoduše zbraní na blízko, útočíte na dálku a tím se otevírá možnost kombinovat schopnosti na blízko se schopnostmi na dálku.

Dál se vývojáři zameřili na zbytečné předměty, které se jen tak válí po zemi a o které většinou hráči nemají zájem. Vymysleli kouzlo 'Animate guardian', které těmto předmětům vdechnou život. Ve videjku lze vidět, kdy Chris toto kouzlo použil na brnění na zemi, které najednou vzlétlo a začalo ho následovat jako 'minion' (vyvolaná obludka). Potom znovu zakouzlil na palici co se válela kousek dál a ta se přidala k levitujícímu brnění.
Zjednodušeně řečeno, tato schopnost umožňuje hráči postavit si z harampádí na zemi spolubojovníka, který hráče následuje. Samozřejmě že čím lepší vybavení se použije, tím silnější 'guardian' bude, ale důležité je zmínit, že tyto předměty nenávratně zmizí potom co 'guardian' zemře.

A nakonec jsme ve videjku mohli vidět nové podpůrné gemy, které sami aktivují napojené schopnosti, při určitých situacích. Na videjku Chris třeba napojil na gem 'Cast on stun' (zakouzli při omráčení) a 'Cast on Hit' (zakouzli při zásahu) schopnosti 'Endurance Cry' a 'Frost Wall'. Na videjku bylo vidět, že když je postava zasažena nebo omráčena, je určitá šance (na videjku 60% šance), že se zakouzlí 'Endurance Cry' což zvýši odolnost postavy, nebo 'Frost Wall', což vykouzlí ledovou zeď která zpomalí, odstrčí a zraní nepřátele.
Tyto gemy můžou některým hráčům usnadnit hru například tím, že sami budou kouzlit určité obran schonosti, zatímco se sám hráč soustředí na útok.


Dál přibudou do hry nové PvP možnosti. Jako první se Chris zmínil o hodinových PvP turnajích, které se budou konat pravidelně v určitou dobu. Během turnaje hráči bojují mezi sebou a snaží se získat co nejvíce vítězství během jedné hodiny. Hráč s největším počtem vítězství vyhraje turnaj. Bližší informace zatím Chris nezvěřejnil, takže vám představím druhou PvP možsnost a tou je mód 'Capture the Flag', neboli boj o vlajku. Tady budou využity úkoly z 2.Aktu kde se hráči přidají k některému z táboru banditů a budou se hrát standartní mód kradení vlajek. Zde by měla být možnost tvořit standartní party, takže 6 proti 6 hráčům,.... a jelikož jsou ve hře k dispozici 3 tábory banditů, experimentuje se s možností, že by ve hře proti sobě bojovaly 3 týmy najednou.


Do PvP módu 'Capture the Flag' bude možnost vstoupit a bojovat s vlastní 'Guildou'. Ano do hry bude přidána možnost vytvářet Guildy, seskupení hráčů, kteří budou mít k dispozici společný sklad a všelijaké vychytávky. Tady byl Chris velmi stručný, takže spekulace co všechno bude/nebude v Guildě možné nechám na vás.


Dále si hráči jistě všimly, že již končí dočasné ligy 'Anarchy' a 'Onslaught', které přinesly do hry nové prvky. Tento systém dočasných lig se stal velmi populárním. Spousta hráčů uvítalo to, že se v nové lize začínají všichni od začátku a tak mají možnost se dostat 'na špičku', mezi nejlepší hráče. Tímto Chris oznámil, že se budou dělat pravidelně nové dočasné ligy každé 4 měsíce.

Nová dočasná liga 'Domination' nahradí 'Anarchy' ligu, a jejím speciálním prvkem budou takzvané 'shrines'(svatyně). Tyto stavby se budou náhodně generovat v lokacích, obklopené velkými skupinami monster, kterým bude nějakým způsobem pomáhat (zvyšovat rychlost monster nebo zpomalovat/zraňovat hráče, atd.) podobně jako totemy. Ale narozdíl od nich, svatyně nepůjdou znčit, ale půjdou 'obsadit' a tím se jejich efekt, dočasně přenese na hráče. To se provádí jednoduchým dotykem (kliknutím na svatyni), vtip je v tom že monstra budou svoji svatyni bránit a jen rychle běžet k ní může mít pro hráče smrtící následky.

Druhá dočasná hardcore liga 'Nemesis', nahradí původní 'Onslaught' ligu. Zde sice nebudou svatyně, ale každá oblast bude mít svého vlasního mini-bosse/obludku, která bude mít navíc nějakou náhodnou zvláštní schopnost. A jak byl v předchozích ligách úkoly(Challenges) na vybití všech monster v lokacích, tak nyní půjde právě o zabití všech mini-bossů ve všech lokacích. Samozřejmě budou zde i další nové úkoly.

Chris se také zmínil, že zabíjení zkorumpovaných vyvrhelů v 'Anarchy' lize mělo velký úšpech, tak se ještě drobátko poladily jejich vlastnosti a přidaly se do základů hry. Takže nyní lze na tyto serverm ovládané postavy, které můžou používat všechny schopnosti jako hráči, narazit úplně ve všech ligách.


A tento článek konečně zakončíme takovým drobným detailem, kde se Chris zmínil o podpoře stylu/boje na blízko tím, že některá monstra nyní budou mít kolem sebe speciální štít, který blokuje útoky na dálku. Jednoduše, že zranění se aplikuje až když hráč projde samotným štítem, takže například lučištníci s nimi budou mít problémi a budou se muset těmto novým situacím přizpůsobit.


A to by asi bylo všechno, co jsem z videjka vykoukal. Díky za přečtění a hurá do vyhnanství na Wraeclast.


Komentáře
#1 | stoRmjE dne 06.10.2013 21:41:36
tak ja se tesim, ale ty novy lokace se mi moc nelibi, mozna je to tim, ze to je celkem low rozliseni video, i kdyz dam 720p.
Nevim jestli bude k necemu scion, jeho vyhoda je v tom ze muzu jet hned od zacatku co chci. Jeste by mohli zapracovat na cestine do pribehu.
Diky za clanekÚsměv
#2 | Waldyx dne 07.10.2013 09:05:59
Jo vypada to zajimave tak se uvidi zacnu zase hrat ale pojedu to od zacatku ...
#3 | Serepes dne 07.10.2013 17:15:59
Paráda, už se těším Úsměv
#4 | RedDwarf_Cz dne 07.10.2013 21:25:27
Super, díky za překlad.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlaště se pro možnost hodnocení.

Výborné Výborné 100% [1 Hlas]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Copyright Asura23 © 2013

Grinding Gear Games Logo
rss
Vygenerované za: 0.19 sekund
1,071,047 návštěv