Path of Exile
Diskuze fóra
Nejnovější
Two hand Axe - skill...
Guild
Prosím o radu.(Ranger)
kralovna
instalace path of exile
Nejdiskutovanější
Žádná diskuze
Anketa
Jaké povolání vás nejvíc baví?

[122]
Marauder
17%
Marauder

[171]
Witch
24%
Witch

[136]
Ranger
19%
Ranger

[93]
Duelist
13%
Duelist

[98]
Templar
14%
Templar

[99]
Shadow
14%
Shadow

Hlasovalo: 719
Pro hlasování musíte být přihlášeni.


Archív anket
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Kdo je on-line
Hosté on-line: 1

Členové on-line: 0

Registrovaní členové: 2,337
Nejnovější člen: stistkoCze
Shoutbox
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

14.04.2019 23:15:23
ještě tu někdo existuje?

12.01.2017 22:30:40
nyx.cz hofyland.cz ::: jeste nekde to zije? cz+sk exajlu jsou stovky, ale tu su něni :

12.01.2017 22:28:24
mrtvo, co?

31.03.2016 20:19:53
To je velká škoda... a je někde CZ komunita okolo POE... rád bych položil pár dotazů a i nějaká rada

19.03.2016 10:29:15
Bohuzel uz nekolik let ne.

Aktivní Skilly

Drahokamy se schopnostmi

Skoro každá akční hra na hrdiny má svůj vlastní systém schopností postavy. Tento systém je většinou založený na linii, která je předem určena vývojáři. Takže pokud si například vyberete, že budete používat ohnivé schopnosti, začnete s několika jiskřičkami, postupně se probojujete k silnějším ohnivým koulím a nakonec skončíte u něčeho velkého a zářícího jako ohnivé vlny. V průběhu hry už většinou tuto linii nelze nijak měnit.

Aktivní schopnosti ve hře Path of Exile jsou vázané na drahokamy "skill gem", které umožňují hráčům používat jejich vlastnosti, pokud je má vložené do svého vybavení a získávají zkušenostní body, když hráč zabíjí monstra.

V průběhu hry je hráčům poskytnut výběr ze základních "skill gemů", jako odměna za plnění úkolů příběhové linie. Vzácnější schopnosti lze nalézt v různých oblastech kde se to hemží nepřáteli a stejně jako všechny ostatní předměty je lze vyměňovat s jinými hráči. Některé ničivější schopnosti můžou být extrémně vzácné.

Stejně jako hráč, tak "skill gemy" postupují po úrovních. Když hráč obdrží zkušenosti, aÅ¥ už za zabití nepřítele nebo splnění úkolu, tak všechny drahokamy vložené ve vybavení obdrží 10% z této hodnoty. Ale neznamená to, že by ubíraly zkušenosti hráči, získávají je samostatně.
Když je "Gem" vyjmut z vybavení, tak si udrží svou úroveň zkušeností. Takže se lze specializovat na "expení" různých drahokamů a pak je vyměňovat s jinými hráči. Prozatím jsme neoznámili maximální úroveň pro "Gemy", ale určitě bude třeba značné množství zkušeností, než je dostanete na maximální hodnotu.

Každý drahokam má svoje požadavky na použití jeho schopností v závislosti na typu a úrovni. Například vysoká úroveň "Gemu" pro "Cleave" (schopnost se kterou zasáhnete svou zbraní více nepřátel najednou) má vyšší nároky na sílu postavy než její nižší úroveň. Pokud požadavky převýšují vlastnosti postavy, tak skill nebude moci použít.
"Gemy" nepostupují po úrovních automaticky, ale vždycky když dosáhnou maxima úrovně, tak uslyšíte cinknutí a ve spodní části inventáře se objeví ikonka "gemu" s tlačítkem [+] pro povýšení. Po najetí na ikonku vždy uvidíte požadavky další úrovně a pokud vaše postava nevyhovuje další úrovni, tak bude tlačítko zašedlé a nebudete ho moci povýšit, dokud dané požadavky nebudete splňovat.

Prohlubně

Ve světě Path of Exile narazíte na spoustu předmětů s barevnými "sockety", neboli prohlubněmi do kterých se umisÅ¥ují "gemy". Barvy odpovídají třem základním vlastnostem ve hře, červená síle, zelená obratnosti a modrá inteligenci. Do těchto "socketů" můžete volně vkládat drahokamy a ihned dostanete k dispozici jejich schopnosti. Každý "skill" je vázaný na určitou vlastnost, například pro "Fireball"(ohnivou kouli) je třeba inteligence a proto má modrý "skill gem".

Barvy "socketů" na předmětech jsou silně vázány na jejich druh, takže například meče je mají převážně červené a zelené, vázané na sílu a obratnost. Málokdy naleznete meč s modrými "sockety", ale existují. Každý "skill gem" musí být umístěn do prohlubně stejné barvy.

Drahokamy se dají jednoduše vyndat ze "socketů" pravím kliknutím myši. Současně pro tuto akci není nastaveno žádné omezení, protože chceme aby hráči měli volnou ruku při experimentování s různými kombinacemi.

Předměty můžou mít různé množství prohlubní různých barev. I když převážně ze začátku budete nacházet předměty jen s jedním či dvěma "sockety", později se jejich množství zvýší. Většina vybavení může dosáhnout počtu až čtyř prohlubní a zbroje na posledních úrovních až šesti. Do jednoručních zbraní a štítů lze vložit maximálně po třech drahokamech, takže do obouručních zbraní jich je možno vložit až šest.


Podpůrné drahokamy

Kromě drahokamů poskytující aktivní schopnosti jsou ve hře ještě další a to drahokamy podpůrné. Pokud jsou tyto „support gems“ vložené do propojených prohlubní s již vloženým aktivním „gemem“ tak změní nebo zesílí jím poskytnuté schopnosti. Toto zesílení je většinou doprovázeno zvýšenou spotřebou many a drahokamy musejí být napojené na „skill gem“ jinak žádné výhody nepřinášejí!

Tyto propojené „sockety“ se na předmětech objevují méně častěji a až ve vzdálenějších lokacích. Zvláště celé propojené skupiny prohlubní jsou celkem vzácné, ale poskytují mnohem více prostoru pro vylepšování.

Například podpůrný drahokam „Multiple Projectiles“ (více projektilů) propojený se schopností „Fireball“ (ohnivá koule) způsobí, že kouzlo vystřelí hned několik ohnivých koulí najednou. Nebo třeba napojení „Added Fire Damage“ (přidání zranění ohněm) na „Ice Nova“ (Ledový kruh) způsobí, že kouzlo ke svému zranění mrazem způsobí navíc zranění ohněm.

Podpůrné drahokamy získávají zkušenosti stejně jako ostatní. S každou novou úrovní narůstá jejich síla, takže například již zmíněný „Multiple Projectiles“ na vyšší úrovni vystřelí zase o něco více projektilů, než na jeho verze na nižší úrovni.

Každá aktivní schopnost lze vylepšit podpůrným drahokamem, kde to dává smysl. Například „Increase Area of Effect“ (zvětšení pole působnosti) lze použít například na velikost dosahu skillu „Ice Nova“, velikost výbuchu „Fireballu“ nebo rozsahu podpůrných kouzel. Poté třeba „Piercing projectiles“ (průrazné střely) nebo „Multiple Projectiles“ lze použít na všechny schopnosti, které něco vystřelují.

Existuje tucty podpůrných drahokamů a aktivních schopností, které lze spolu kombinovat. A další budou neustále přibývat s vývojem hry. Spíš než konkrétně navrhnout každou kombinaci jsme tento systém udělali aby fungoval univerzálně. Takže můžete klidně přijít na kombinaci, která třeba nenapadla ani vývojáře.

Pokročilé vylepšování schopností

Jedna schopnost může být vylepšena hned několik podpůrnými drahokamy. Například když na schopnost „Cleave“ (rozmáchnutí se) použijete „Added Cold Damage (přidat zranění mrazem) a „Increase Area of Effect“ (zvětšení pole působnosti) tak stejnou schopností zasáhnete více nepřátel a způsobíte jim zranění mrazem.

Podobně můžete vylepšit více schopností jedním podpůrným drahokamem. Pokud několik schopností napojíte na „Overpowered“ (zesílení), tak všechny budou mít silnější účinek a budou vyžadovat více Many.

Pokud máte připojeno více stejných podpůrných drahokamů na jednu schopnost, tak je vždycky vybrána ta na vyšší úrovni. Dovolí vám to získávat zkušenosti pro oba „gemy“ ale jejich účinky se nesčítají.

Samozřejmě tak můžete tvořit různé kombinace stejných schopností. Například můžete mít slabší ohnivou kouli, který se rozdělí na několik projektilů proti skupinkám nepřátel a pak mít další verzi stejné schopnosti, která se nerozdělí a působí mnohem větší zranění jednotlivcům.

Hra Path of Exile má různé podtřídy podpůrných drahokamů, které se aktivují za určitých podmínek. Například při kritickém zásahu, zranění ohněm, nebo zranění mrazem. Tyto drahokamy také upravují spotřebu many a hodnotu způsobeného zranění. Díky komplexnosti kombinací, lze z jednotlivých schopností vytvořit vždy něco nového.

Máme také další druhy drahokamů jako například „Entrap“ (past), který uvězní danou schopnost na místě dokud se nepřiblíží nějaký nepřítel a pak ji na něj odpálí. Takže například v kombinaci s „Fireball“ a „Multiple projectiles“ vytvoříte past, která vystřelí několik ohnivých koulí na nic netušícího nepřítele.

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Copyright Asura23 © 2013

Grinding Gear Games Logo
rss
Vygenerované za: 0.08 sekund
1,071,057 návštěv